redan onsdag

Idag jobbade jag till 12, åkte o hämtade lillen, cyklade hem, satte honom i vagnen, gick o handlade, han somnade i vagnen, fick bli uppburen till sängen, sen sov han till halv tre. :-)

Sen hade vi barnvakt åt sverre (baba o deda) från 16 för att ta stegen mot Friskis :-) Är inne i träningen nu o skulle vilja hänga på gymmet varje dag om jag hade tid! Det är kul!! Sen är det väldigt kul att träna ihop med sin käraste oxå... egentid tillsammans! Före vi fick lillemannen var vi flitiga besökare på Sirius. Kan nästa säga att vi "träffades" där :-)

Den här våren ska jag satsa extra mycket på att träna axlar och armar..........men även insida lår......rygg....o en hel del rodd... även statiska övningar för magen! Konditionen får jag av det "pass" jag går på har jag tänkt :-)
Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0