pyssel

Har länge velat ha massa ramar av olika slag som formar en kvadrat i ytterkant och nu är vi en bit påväg. Självklart tog gips Spikarna" slut när vi inte var klara så vi får köpa fler men man ser lite hur det kommer att bli i alla fall :-) Tänker på vad för slags gardin som skulle bli bra i sovrummet oxå.... Har nån någon bra sida där det finns snygga tyger.... frida du vet säkert? :-)
Sverre är inne i en "rit o måla- period" o tar fram kritor o papper  o vaxduken hela tiden! Frågar man vad han ritar säger han ALLTID - Älg! hehe

Kommentarer
Postat av: jessie

Gillar fotoväggar! Ska oxå göra en liten fotovägg, fast i vardagsrummet...! =)

Vilket konstverk Sverre har målat, han är för söt godingen! =)

kraaaam

2010-03-22 @ 21:00:45
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Lotten

hehe vad söt han är! Vi får ses snart tycker jag! Kram

2010-03-23 @ 09:10:29
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är riktigt dålig på gardintyger, kan bara de vanliga sidorna som du redan kollat på antar jag:) Men om jag hittar något snyggt så ska jag tipsa dig!

2010-03-25 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0