helgen!

En härlig helg som vanligt! Fredagen hade vi lyxfredagsmys med massa gotter... räkor, oliver, marinerade vitlökar, salami, parma vin mm. :-) Älskar sån mat! Lyssnade på härlig musik och satt o pratade till nästan midnatt. Love it!

Lördags eftermiddagen firade vi peters pappa 60 årsdag! Han fick en Fender-gitarr av oss alla. Så snygg o cool design! Vi blev inte så sena hem så vi tog ett glas vin och tog det lugnt o gjorde en fredagsrepris.

Söndagen har tillbringats i kyrkan en bit från Ardala. P´s kusin konfirmerades och vi var med på det hela dagen! Nu vet jag varför jag valde bort det monentet på högstadiet :-) Massa god mat o fika fick vi och sen åkte vi hem till råda vid fyra. På kvällen har jag pysslat med lite jobbgrejer och en uppgift i min kurs "pedagogisk dokumentation" som jag ska på imorn!

Nedan följer bilder från helgens bravader :-)
Axel är bra mycket kvickare än sverre :-) snabb o go som bare den!
svärfar med guran :-)
Skulle blivit en fint kort på oss... men det blev det tyvärr inte :-)
Elin i kyrkan!
Familjen Stjernqvist!
Mat o fika efter kyrkan!
PS. imorn håller vi tummarna för at de fixar vår baksida så vi kan påbörja altanbygget!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0