38 hela veckor

Höggravid kan man kalla sig nu va?

Känner mig supergravid några stunder under dagen men långt ifrån hela tiden... Visst är det tyngre att väga 10 kg mer för fötter och ben men det lär dröja med den här bebisen med känns det som :-)

Bebisen är ganska lugn under dagarna men mer aktiv mellan åtta till tio på kvällen nu den senaste veckan. Det gör nästan ont när den sparkar o trycker mot mig... Håller peter mot/på magen lugnar den ner sig men släpper man så kör den igång direkt :-)

När sverre var ny ville han vara nära/på oss de första månaderna. Som ett klistermärke..... Bebisvagnen användes nästan aldrig då han bara skrek o skrek i den o vägra snutta på nappen de fem första månaderna... Undrar hur det blir men den här lilla krabaten :-)

Nu är jag tjock :-)

   jösses vad stor jag var....

   här med....  :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

oj, nu är det ingen liten kula direkt... Såå kul att man får träffa bebisen snart!!!! =)

kram och trevlig helg!

2011-04-29 @ 21:45:14
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Emilie

Oj, härligt att se en stor mage till =) Känner mig också lite otymplig och tung... Coolt att de ser så olika ut magarna, eller är det bara bilderna kanske?! Kram!

2011-05-01 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0