34 hela veckor +++

Jag:

# Fortfarande smidig och ganska oberörd av min tjocka mage :-) ....trots att den är så stor att jag typ har den i knät när jag sitter ner hehe.

# Tror jag har haft lite halsbränna vissa dagar.... Hur får man det?

# Har fått en lite mörk rand från naveln och ner mot snippan. Den fick jag mycket tidigare med sverre kommer jag ihåg.

# Magens placering är något lägre den här veckan och jag kan andas lättare vilket är gött.

# Ser fram emot dagen D mycket!

Bebisen:

# Mycket vaket är det fortfarande i magen. 

# Den senaste veckan har lillan eller lillen (är fortfarande osäker på könet trots att vi har frågat hehe) haft massa hicka. Magen hoppar i rytmisk ganska snabb takt :-) Det hade jag nog aldrig med sverre...

# Vid höga ljud t.ex. på jobbet reagerar bebisen jätte mycket på. Antingen är det sammandragningar jag får eller att den stretar och tycker ut sig då. Svårt att avgöra!

# Ska boka tid hos Anund för fotografering


:-)

   sverre i magen

   nya kulan


Kommentarer
Postat av: jessica

Nu springer tiden iväg, inte sååå lång tid kvar tills man får träffa lilla Arwen...spännande! =)

Hoppas att ni hittade massa roligt i Gbg idag, såg er aldrig på Ikea.. =)

Kram

2011-04-03 @ 20:55:41
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0