I vecka 35++

Tjoho typ en månad kvar!

Känner lite förvärkar då och då vilket är "skönt". Det hade jag inte många av med s i magen.... När bebisen vickar på huvudet mår jag nästan illa. Oj vad det känns! Är pigg och kry på dagarna men visst är det segt mot em. /kvällen i kroppen.

Jag ser fram emot att få klart alla mina utvecklingssamtal och dokumentationer över mina förskolebarn OCH sen gå hem med gott samvete :-) Några veckor kvar att jobba som tur är!

Bebisen rör sig som förra veckan....knör och trycker på aktivt under många gånger per dag. Ar jag själv aktiv under en dag är den dock betydligt lugnare.

Ska fota bebbens rum/vagn/nya garderoben nån dag o visa tänkte jag. Lite tradigt att bara läsa om MIG :-)

    Här är jag med sverre-magen... dock i vecka 36. Hade inte nåt bra kort från vecka 35+++

   35 hela veckor + nån dag :-) Härligt tjocker!

Kommentarer
Postat av: jessie

Tack för den trevliga fikan igår, det var skönt och kul att träffa er efter en tung morgon/förmiddag.

Glömde ju totalt av att titta in i nya barnrummet på garderoben och det, så ladda gärna upp bild här, om jag inte hinner komma hem till er innan. =)

Ha en bra kväll!

kraaaam

2011-04-12 @ 18:15:51
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0