I vecka 25

Snart är 25 veckor gjorda! Den här graviditeten har jag ju inte tränat (varit på pass) nåt så jag hoppas att de resterande veckorna kommer att gå bra ändå. Tänker på min rygg och kondition främst... Med sverre i magen gick jag på pass fram till vecka 28 sendan tog jag det lite mer lugnt o styrketränade mest. Men nu är kvällarna efter jobbet sköna att barn få vara hemma, leka och prata med sin skatt :-) Det får bli träning för min del nästa höst!

Som förra graviditeten känner jag mig precis "som vanligt". Sparkar inte bebben i magen tänker jag inte på att jag är gravis ens... så var det sist fram till vecka 43 hoppas hoppas att det känsa håller i sig :-)

Många säger ju att känns helt olika om man väntar tjej/kille. Att magen ser lika ut, vikten man går upp skiljer sig....ja typ allt! Det tycker inte jag.... så det kanske är en liten kille där inne ändå :-) Får fråga igen på UL i vecka 32 :-)

På onsdag ska vi på första kollan på MVC, spännande!




     Sverre i magen...

   Den nya magen...

Kommentarer
Postat av: Lotten- med Zigge & Tigra <3

Ja för mig var det en oerhörd skillnad mellan graviditeterna med vikt, mage och illamående. Fast jag tror inte att det beror direkt på könet ifs :-)

Kul att du mår bra iaf! Det underlättar ju det mesta i vardagen!

Kram

2011-01-23 @ 20:46:59
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: jessica

Oj, vad tiden springer iväg...Längtar såå tills jag får träffa den lilla!

skönt att du mår så bra som du gör..Hoppas det fortsätter så! =)

kraaaam

2011-01-24 @ 19:07:53
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0