Lördag 11 juni är det redan :-)

Håller inte reda på vad det är för datum utan tar dagen som den kommer.... Skönt att inte göra så mycket utan bara ta det lugnt med lillan. Det tyckte jag att vi var lite dåliga på när vi fick Sverre. Vi åkte hit o dit och fixa o dona hela tiden.. Nu vill jag bara vara hemma o mysa :-)

Sverre o peter är ute på kålland på fisketävlign men jag o lillan stannade hemma. Hon äter mest så då vill jag inte vara ute o ränna allt för mycket den här första tiden :-) Mitt mål/motto är att hon inte bara ska få "hänga på" för att hon är andra barnet. Nu har vi verkligen chansen att ge barnen tid eftersom vi är lediga så länge tillsammans..... Hösten ser jag självklart också fram emot :-) Det är då mitt jobb verligen börjar med att vara förälder!

MEN NU är det sommar först!!!

Nästa vecka är vi (jag, sverre o arwen) hemma själva o peter gör sin sista jobbvecka. Sen har vi SOMMARLOV tillsammans! Underbart!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0