tiden går.... :-)

Hoppla vad dagarna går! Det är snart tre veckor sedan Arwen kom ut och nu tycker vi att hon är "jätte stor" :-) Nya saker händer varje dag och man förundras hur snabbt utvecklingen egentligen kan gå.... Nu till ett är går det ju i ett rasande tempo. Att hon som är så liten nu ska kunna gå om ett år till exempel... Härligt!

Arwen sover och äter mest och däremellan pussas vi och går runt och vaggar o gosar henne :-) Hon vill vara nära och vagnen är lite för ensam att ligga i tycker hon. Hon får mat från mig och tillägg efter nästan varje mål för att bli helt nöjd. Jag ammar så länge jag orkar... Med Sverre "härdade" jag ut i fyra månader...får se hur det går den här gången! Bara hon är nöjd så är jag nöjd :-)

På natten får vi sova ganska bra. Lillan sover mellan oss och somnar vid 22 till 23 och sover till typ 03 och ammas, somnar om och vaknar typ mellan 07-08. Helt ok men jag vet ju att "rutiner" lätt bara vara en kort period i den här åldern :-)

Idag är peter på jobbet för första gången så vi har varit själva hela dagen eftersom mormor o morfar har haft sverre över natt. Saknar Sverre som snart kommer hem till oss! Han har varit hemma med oss alla dager sedan Arwen kom så han inte skulle känna sig "bortkörd" men nu längtade de så efter honom :-)


Vi har köpt en kanonbra kamera canon G12 :-)


Underbart att ha två barn.... har nog inte fattat det än :-)

Kommentarer
Postat av: marie

Ja visst är det härligt med 2! :D kram

2011-06-09 @ 20:31:32
URL: http://smakottar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0