Olika former :-)

Imorn har jag varit gravid 40+0 veckor!!!

Kommer sakna min runda mage och passar på att njuta extra mycket av graviditeten nu mot slutet... Det känns som om det finns gott om fostervaten för bebben att röra sig i för den rör sig jätte mycket och sparkar hårt mot mig fortfarande. Räknar heeelt med att gå över tiden superlänge och försöker även jobba heltid nästa vecka.

Idag har jag semesterdag och vilar vilar o vilar. Underbart... för visst är jag trött på kvällarna efter en lång arbetsdag! Peter är en klippa som tar mest ansvar "i hemmet" just nu!

 Dagens mage! Lite olika beroende på hur man "står" :-)




Kommentarer
Postat av: marie

Söt mage! :)

2011-05-19 @ 20:47:24
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0